Thursday, December 23, 2010

Pagi-pagi hari dah digegarkan dgn suara Iskandar...Ibunda sampaikan pesanan suruh pergi ke Kolej Komuniti utk daftar Kursus Latihan 1 Msia...adehssss..Kolej Komuniti...ermm.....berdebar je dada dengar..terus terbayangkan Mr. A.....confirm memg akan terserempak dgn Mr. A...benda tu lah yg aku nak elakkan sebenarnya...

So,aku pun pergilah ke KKBB(Kolej Komuniti Bkt Beruang) dgn Ibunda ( tu pun lepas aku pujuk gile2 suh ikut ) bersama dengan si Is n ayahnda...Tht's it,baru nak masuk pintu jerk,dari jauh aku dh nampak Mr. A..aku dh kata dah memg jumpe nye...masa kat kaunter pertanyaan lak,dia pun ade skali tgh duk ckp kt phone..aku juz jeling2 je..takut woooo nak pandang betul2..hehehe..kaki lutut toksah le ckp..memg menggeletar hbs...yg si Mr A plak duk senyum2..hadoiii....

Aku try berlakon setenang yg mungkin...isi borang n tanya akak kt kaunter tu itu ini...kemudian terus nak balik..keluar pintu je dia dh ade kat bawah pokok ngn kwn2 dia..yg pastinya dia tertinjau-tinjau duk nk tgok aku..yg aku lak melarikan pandangan mata cuz memg tak nak bertentang mata ngn dia....bile kereta mama lalu je melepasi si dia,aku tgok n senyum je kat dia..huhuhuhu...

Kalaulah aku still dgn dia mcm dlu,parah dh kan...alhamdulillah aku pun dh ok tanpa dia..tp kdg2 rindu jugak...

0 comments: