Wednesday, December 8, 2010

dua hari lepas,saya dpt call ciken saya di China..itu pon setelah berbelas kali tangan ni gatal duk tekan2 no dia....akhirnya....hehehe bengang gak dia sebab dpt gf yg jenis tak fhm bhasa ngn aku..hahaha...

nothing much yg kitaorg berbual..just borak pasal ape plan bile dia balik Msia nti...aku minta dia jumpe family aku...sebab relationship aku ngn dia dah lama..5 tahun...so maybe diz is the right time utk dia convince parents aku yg dia blh jaga aku...aku nk family aku taw selama ni ciken lah yang aku tgu...ciken ade bgtaw yg kalau dia still kerja ngn UDA Holdings maybe next year dia kena pg Madrid plak...dia tanye lama lg ke aku study then aku ckp dlm 2 thn lg...dia mengeluh cuz mcm lama je nk tgu lagi..aku juz blh ckp kite nikah + kawen dl...aku trusan stay cni utk sambg study n dia pg Madrid utk kerja...tapi entah sebab kitaorg tak taw nk ckp mcm..sebab benda still dlm planning lg..aku hopefully dia balik nti dpt jumpe mama n papa dan dpt convince ngn diaorg ttg hubungan kitaorg....aku berharap sangat2...

oppsss....hurmm....patutnya aku balik Melaka ptg nie...tetibe Ijat call n bgtaw dia on the way ke Putrajaya n minta aku tgu diaorg datang...adoiyaiii...tersepit plak aku ras..yg kat Melaka suruh balik n yg diaorg lak tak bg balik dl..pening kpala aku...huhuhu...tgk la mcm mane....

@@@@------------- kesangapan D****** ------------------@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

0 comments: