Wednesday, December 15, 2010

‎15.12.2007 cErItA cInTa PaNdAnG pErTaMaKu 3 tAhUn...
54 minutes ago via BlackBerry ·  · 
  • You like this.
    • Syaza Nadzirah Bt Nizar Tu ko kan?to ko jumpe dia 16 la.hari yg kite spi!
      37 minutes ago · 
    • Nur Syahirah Aminudin hahahaha..ko pun same kan..ahahaha....kite jumpe dia hari ahd ptg kan?huhuhu..sengal2...
      36 minutes ago · 


actually td aku juz nak view FB b4 nak melelapkan mata..bila terpandang status kawan lama aku yg dr kecik sampai ke besar ni wat mata aku segar..hahaha.....

tak sangka dh 3 tahun dia dengan hubby kesayangannya...cerita cinta mereka sangat lah indah n simple...berjumpa...berkenalan....hinggalah ke jinjang pelamin...masa sungguh cepat berlalu..rasa macam baru semlm je aku dgn dia membesar bersama...

keluarga kami sangat rapat...mak dia dan mak aku mengajar di sekolah yg sama dan sememangnya family kami dh ibarat macam satu keluarga...salah silah susun galur sepanjang kehidupan kami semuanya kami tahu...dah mcm adik beradik lah katakan dan aku bangga mengaku dia mcm SEPUPU aku sendiri...

15.12.2007
aku ingt tarikh ni 1st time dia jumpe hubby dia...dan pada tarikh ni jugak keesokkan harinya aku bersama dengan dia serta keluarga aku travel ke Alor Setar...btw,family dia dh berpindah ke Alor Star dan make some business di sana...Kami pergi ke sana dgn 2 buah kereta dan aku satu kereta dengan dia...penuh dgn semangat kononnya nak sambut RAYA HAJI kat Alor Star...Bayangkanlah dia memandu sorang dr Melaka sampai le ke Alor Star....dengan mengantuknya toksah lah kata sampai aku dan dia melayankan mengantuk kami dengan berbotol LIVITA dan jugak bertin-tin PEarL Kacip Fatimah...hhahahah berjaya jugak kami sampai ke Alor Star petang tuh....

those memories sepanjang kat Alor Star masih aku ingat lg sampai sekarang...syaza ni jugaklah yg menjadi peneman aku sewaktu 1st date ngn mamat TUDM yg kwn aku kenalkan...mamat TUDm ni nama dia Wan...1st date kat Secret Recipe Alor Star...sengal sungguh masa tuh...aku ingt lagi aku ngn syaza pergi karoeke berdua...giler sgt nk release tension...sampai kitaorg kena ngurat ngn abg ensem kt KTV tu..hahahah...jalan2 cari mkn melepak tgh2 malam sampai kena marah ngn mak2 kitaorg...yg paling best time tuh adelah zaman kejahilan kitaorg...huhuh...kuar rumah pakai sopan siap berseluar panjang...masuk dlm kereta tanduk masing2 naik terus tukar pakai suar pendek okkk...hahhahahah...

aku still ingt semuanya...zaman2 kejahilan kami berdua...huhuhuhu..sampai parents kitaorg pun pening gak tgok perangai kitaorg...1st time sambut raya haji kt Alor Star memg sgt BESTTT!!!!mcm raya aidilfitri...kitaorg siap pergi set rambut kat saloon semata-mata wat open house...hahahaha..gilerkan...
still ingt lg kedai2 mkn best kt A.S....char kuetiaw,milo kt Kopitiam Menara A.S,,,,uwaaaaaaa rasa nk larik g Alor Star je balik..hahahaha..tp x mungkin kot kerana di Alor Star lah byk sangat kenangan aku dengan mamat TUDM tuh...huhuhuh....

Maybe,Insyallah one fine day aku akn jejak balik kaki kat Alor Star...... :

0 comments: