Thursday, January 6, 2011

weekend spreee

Maaf kerana kelewatan mengupdate blog...kebizian diri dan jugak line internet yang xde menyebabkan kesukaran utk update blog....

Rasanya tak terlewat utk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011....DIharapkan dengan kedatangan tahun baru ini bakal memberi sinar kebahagiaan dan kejayaan untk kita semua..Sambutan malam new year semestinya bagi aku tak sama mcm dlu2...Yup..tiada lg road tour dari club ke club di melaka raya...tiada lg sesi melihat warga-warga yg ketandusan akhlak terkinja2 di dalam club melayan nafsu dahaga air kencing setan serta berpeluk sakan....hurm.....sambutan hanyalah bersama teman rapat...meronda2 sekitar bandaraya Melaka..sambutan kali ini aku bersama Elina,Faizal dan jugak Berm...kitaorg merempit dgn 2 buah bijik motor meronda sekitar bandaraya...melihat bunga api di Dataran Pahlawan,melepak di Stadhuys sambil layan Prosperity Burger dan kembali meronda2 sekitar eyes on msia....kemudian dlm pkul 4 pg kami dh bgerak balik ke rumah masing2...banyak roadblok yg tpaksa kami tempuh..huhuh alhamdulillah takde ape-ape..

Keesokkannya 01.01.2011 aku ikut family ke beberapa kenduri kawen..Atok n nenek aku pun follow skali..so,kerja aku actually adelah "pimpin tangan" nenek aku cuz dia dah tak larat nak jln sgt..so kena pimpin dia...first kenduri kat Tmn Kerjasama Bkt Bruang...my mom ckp tu sedara kitaorg jugak...second wedding kat Alor Gajah..yg ni memang aku kenal cuz ank buah pada atok aku...ramai gak jumpe ngn sedara2 yg dh lama tak jumpe...

Malam plak aku kluar dengan mak aku...cuz nak bawak Elina ngn Faizal pg rumah Datin Rahimah cuz nak tgok freezer yg nak dibeli...Lastly mlm tu kitaorg juz lepak kt MBMB n mkn prosperity...

On Sunday plak..kami sekeluarga ke JB....plan utk hantar desktop n barang2 my brother di UTM....

itu shj update kali nie....nmpk sgt mcm mls kan...

0 comments: