Monday, January 17, 2011

Awal pagi......budak ini post sumthing kat wall facebook aku.....



salam tq sesangat kepada kengkawan kuwh yang banyak ukir senyuman kuwh huuhu ;)) jumpa lagi yah!!! tq sesangt semua aku mesty rindu kan kowang :-* luv u all :-* timew kash :-( timew kash sesngt :-( salam akhir salam yang teristimewa bersamanya ku memohon keampunan memaluinya ku beri kemaafan =)) :-)) to all my fren :-* tq[-o< assalamualaikum -6bulanfly-


Budak purple ni dah nak g training polis kat PD....6 bulan duk dalam kem...cian dia..pape pun aku doakan yang terbaik utk dia...


alhamdulillah sepanjang aku bkawan ngn dia,dia tak pernah dtgkan apa2 masalah ngn aku...dia terlalu hormatkan orang yg lebih tua dr dia...bgus budak nie...


apa yg aku harapkan adalah dia akan menjalani training dengan jayanya....









yong,6 bulan akan datang akk jumpe ko segak bergaya pakai uniform eh...silap2 dah tak kenal dah taw..hehehe...nti pakai name tag mayong bru org kenal hehehe..pasnie dh jd polis rambut tak leh meriah2 lg..hehehe...

apa yg dpt akk doakan adalah semoga ko jd yg terbaik dalam hidup ko demi masa depan ko dan keluarga...duk dlm kem jgn nakal2 k....kawan2 semua akn sentiasa doakan....Moga dengan pemergian ko ni akan diikuti oleh bdk2 yg lain :D

1 comments:

hestyrezyuda said...

tahniah mayong.. will miss u dik :-*