Wednesday, January 12, 2011

Life maken busy dengan lambakan asgmnt dan jugak course work....bru sebulan start sem baru..tapi LAPAN Asgmnt & coursework yg perlu dihadapkan..HADOIIII Mak Limah.....rasa nak berlarik satu stadium KUIM tak pun rasa nak hentak2 kpala kt dinding RUMSIS....hehehehe....relax2...kata sem ni nak try strike utk Dekan kan...so be cool...chill je study erk...huhuhuh....

Sem ni jugak lah byk program bagai....program utk subjek + program kolej....bermulalah edisi kena kuarantin weekend tak leh balik..utk sem2 lepas aku blh lah melarikkan diri a.k.a mengFLYkan diri utk tetap balik weekend....sem ni sorry bro....lu banyak interprem n kena tempias program bagai yg ade...so,start mgu depan dah takdenye nak balik weekend ye....

22-23 Jan - terlibat ngn jualan utk Ekpso Amal KUIM

29-30 Jan - Program Kelab Kembara ke Homestay Laman Bangkinang Kuala Pilah N9

dan seterusnya aku akn sambung kebizian aku dengan menyiapkan lambakan asgmnts...first due date adalah 18/1 ni utk asgmnt Psikologi Perkembangan tajuk Perkembangan Org Tua....bahan bru dapat sikit je..hurm...then 2nd due date 19/1 utk asgmnt Usuluddin-Konsep & Asas Pengajian Hadis..adoi..leburlah otak aku...yg itu aku bru nak pergi carik bhn kt library Masjid Tanah kejap lg..kebetulan pg ni aku free...cume ptg nti je aku ade cls nk mengadap...

0 comments: