Friday, January 14, 2011

waktu ni aku rasa mcm nak jerit pgil semua org yang aku rasa menjadi masalah dlm hidup aku...lepas satu...satu...takpe,aku anggap itu semua sbagai satu ujian rahmat pd diri aku...

aku xminta org keliling 24 jam jaga hati aku...ckup sekadar amik bahasa....aku bkn Tuhan ko nak kena sembah selalu...pd luaran aku nampak keras mcm batu,dalaman aku senipis dan slembut tissue..aku mudah tersentuh..aku cepat terasa...tp sekiranya sesuatu itu adalah berkenaan dengan hati dan perasaan aku...

sesekali aku msih blh lg berbicara bertolak ansur..namun,jika pintu sabar itu pecah dan tbuka luas,aku mmg seperti nur syahirah aminudin yg ko x kenal...minta maaf byk2...aku dh terlalu blembut hati dgn semua...aku dh terlalu ikutkan ckp semua shgkan hati aku sendri pun aku xpnh jaga...yg selalu aku lakukan adalah terlalu menjaga hati org keliling...

ko..terlalu ego...klu ko perasan lah kan..sgt ego...apa yg aku tegur ko rasa aku takde hak nak menegur..mcm ko bgus...takpe,aku diamkan je..sebab aku pkir aku nk jaga hati ko..tp ko?blh ke?it's ok ko dh ade life ko sendri..so go ahead...even aku dh taw semua kisah silam titik hitam dlm hidup ko,aku tak penah PINGGIR kan hidup ko la...aku blh je bkwn dgn ko..apa yg jd pd diri ko baru sikit...ko takde sehina mana pun...life aku yg dlu lg hina la....aku xpernah persoalkan setiap apa yg ko lakukan..semua aku back up dari belakang...
tp nak wat mcm mane..setiap kali jd hal,ko akn sentiasa pkir bgus n ko betul...terima kasih byk2...

tp xsangka sebabkan mulut jantan tu ko blh pcaya apa jantan tu ckp...huh..terbaek....ingt aku hamak sgt ke nk jantan tuh?tlg ar aku sikit takde hati kat jantan tuh..ko dh kenal perangai jantan tu mcm mane tp ko still leh nk percaya kan...go ahead GURL!!!aku respect ko...disebabkan status aku kt FB yg ko sendri xtaw sape nk dtg amik aku.ko leh ckp aku baik ngn jantan tuh..aku bkn budak bodoh laaa...apa yg aku dh lalui terlalu banyak sangat..lg banyak dari ko..cume naseb ko lebih baik dari aku sebab jumpe dgn org yg blh terima seadanya ttg ko...so bsyukurlah...

memg apa yg aku ckpkan masing2 ade kasut...kasut tu yang tentukan perjalanan masa depan masing2..so juz go ahead ngn life masing2....masa depan ko dah ade depan mata..so tak perlu nk bkawan dgn org yg masa depan pun masih tak nampak lg..perjalanan hidup kite berbeza...anggap je lah apa yg pernah aku dan kau lalui hanya sekadar satu episod sandiwara yg tiada makna lgsg....sebagai satu persinggahan dalam episod kehidupan masing2..thanx for everything...

0 comments: