Friday, July 15, 2011

Assalamualaikum.....


kesihatan tidak mengizinkan...batuk2 + sakit tekak....mungkin akibat cuaca yang tidak berapa elok 2-3 hari nie...menanggung saket dada yg teramat sangat....tidur pun agak terganggu mlm tadi...naseb cls Prinsip Bimb dan Kaunseling dibatalkan hari nie...

bangkit dr tidur, cube utk menunaikan Subuh tapi xmampu...batuk yg amat teruk hingga dada rasa nak tercabut...aku kembali di pembaringan mengurut dada.....Aku mohon agar kesakitan yg aku alami ini adalah penghapus dosa2 lama ku....

keadaan kembali lega dan aku memulakan tugas mengemas ruang rumah...semua baju2 aku kutip...perlu basuh dan di jemur walaupun cuaca x mengizinkan...kebetulan memg ade ampaian di dalam rumah...petang ini aku akn kembali ke rumah family...selepas 2 minggu aku tidak pulang ke rumah sana...rindukan semuanya...ikutkan hati mls hendak balik kerana ada banyak tuntutan tugasan dan juga asgmnt...tp bile memikirkan keadaan keshatan aku yg x mengizinkan dan juga bakal keseorangan di hujung mgu krn housemate akan pulang ke Bahau, aku terpaksa berangkat balik rmh family juga...Kebetulan semalam adalah birthday ke 6 Qistina, aku kena balik juga....

maaf, perlu kembali menyambung tigasan yang tergendala....sampai kite ketemu lagi ye Dear Blog....

0 comments: