Tuesday, February 1, 2011

utk kesekian kalinya..air mata ini jatuh lg....sesuatu yg x dpt dibendung lg....dari siang tadi duk tahan apa yg aku rasa dan bila tgh malam menjelma..aku dh tak boleh nak tahan dah...aku terpaksa hpokrit ngn org sekeliling seolah aku ok..pdhal dlm hati aku sape yg tahu n rasa apa aku rasa..

it's 1.20 am n aku still xblh tido...mata dh bengkak2 dah...tp airmata ni still tak nak berhenti...semua kenangan start aku kenal dia dari 1/8/2005 sampai lah dia terbang pergi China berlegar2 dalam kpala otak aku...semua bagaikan berputar ibarat slide show....

msg yg dia kirim petang td memg terasa perit utk aku terima...terlalu seng bg dua ungkapkan benda tuh...dia x fikir ke apa yg aku akn rasa..utk apa beri aku harapan walaupon pd hakikatnya dia xmampu utk tunaikan janji2 dia...kenapa minta sampai aku tgu february..dan bile february menjelma,kau lukakan hati aku...

aku tahu,aku pernah bjanji dengan semua yg aku akn terima apa jua keputusannya dgn tabah walau ia keputusan yg akan mengecewakan aku..tapi,aku terima ia dgn penuh rasa kegagalan...aku minta maaf...aku tak sekuat yg korang sangka kerana aku dh terlalu banyak di kecewakan....

mungkin selepas ini,bkn mudah utk aku terima ape jua kata2 ataupun ape2 janji lg..aku dh terlalu banyak di kecewakan dan aku penat utk lalui semua ini...aku dh ckup saket utk terima situasi mcm nie...

0 comments: