Friday, February 25, 2011



yang merindu
yang dirindui

minggu ni plan utk jumpe tak dpt diteruskan...hurm....tugasan dan kerja yg byak tahap melampau..so terpaksa melupakan hasrat utk berjumpe...Insyallah next week....tp xcnfirm lg....

sepjg mgu ni actually byk kali berselisih faham...si dia demam + kerja byk dan aku pula tugasan banyak + class pack = moody...so tht's why ade je benda yg berbangkit sampai menjadi isu perselisihan...tapi,aku taw kami msh lg utk memahami antara satu sama lain...

tiapkali selisih fhm,Mr Az sure cool je...cuma aku je yg menghentak2.....dia wat bodoh nak layan pun malas cuz dia taw perangai aku mcm mane..yang selalu dia pesan,"buat apa abg nak layankan marah ayg tu...kalau abg layan nanti mesti leh perang dunia ke 3 lak nti..so,baik abg diam..nanti lama2 ayg ok la..." mau tak geram dgr reason dia....huhuh..yang aku ni mana blh org senyap gitu...huhuhu...

apa pun aku bersyukur sebab dia dah blh fhm aku...dan aku rasakan panas baran dia pun dh kurang..alhamdulillah...

perjalanan kami masih jauh..setahun setengah utk melangkah ke tangga kehidupan seterusnya...Insyallah...

2 comments:

hestyrezyuda said...

ITU GAMBAR LAST.. AMBIK SECARA SISI.. MAU NAMPAK KURUS KA?? HAHAHAHAHA

miss-SHera said...

hahaha..mane ade...pandai jerk ko erk...