Friday, February 25, 2011













hari ni adalah hari rajen utk tulis entri utk blog..bukan ape..bersenang lenang di pagi jumaat yang takdo class nie hah...lepas Solat Subuh td tak sambung tido balik cuz nti cnfirm bermalasan seharian...so baik wat kerja2 yg berfaedah...td bru je lepas masak breakfast then sambg blik ngadap lappy...Mr Az dah sampai sekolah dia td terus je msg ckp nak buat kerja..oklaaa fine g wat kerja...huhuhu nampaknya memg sunyi sepilah hp hrnie cuz dia bile dh ngadap kerja jgn lah dikacau...

opsss...terlebih sudah membebel panjang2....actually entri ini nak post pasal kawan2 aku kat kolej..yelah dah setahun setgh aku kt cni tapi aku tak pernah post apa2 sal diaorg..huhuh..so kali ni entri yg penuh dengan gambar2 utk mperkenalkan mereka :)

Sem 1 / Jan 2010

Suci x muke masa sem 1..time ni lah permulaan hati aku  utk berubah......

tak silap aku time ni 2nd week masa aku bru masuk..time Maulidur Rasul...
Yg sebelah aku ni roomate kesygn aku Mek Hajar...skrg ni dia dh berhenti..dapat bersama satu sem je...

Muke mengantuk..eye bag pun dh nampak...huhuuh

aku dgn Mek Hajar n Berry....

hahaha..ni tak blh blah..klu diaorg taw aku upload gmbr ni sure kna mrh..time ni kitaorg penat2 bru lik class then kna paksa trun bawah cuz diaorg nak wat fogging..menghentak2 kitaorg trun bawah..dah la duk tingkat ats sekali...ni pun ade yg duk keras kt atas tak nak trun...Dr kiri,yg tudung mcm bju banduan tuh si Efa....baju biru si Iqa,yg x nmpk tu Kak Ema,then su,Mek Hajar n yg comel skali tuh nana...


ni waktu dalam kelas Tilawah Al-Quran...saje mencapap...huhuh

ni lak waktu ade program kat auditorium..rasanya masa Family Day Faculty kitaorg..ade penyampaian hadiah...yg kiri tuh Yati Ngalim...dia ni tudung labuh...alim sket la n aku pun kdg2 malu ngn dia...huhuuh


skema x muke..hahaha

ok sgt bosan dlm cls sampai mencapap mcm nie

dgn su..time ni nak dkt final dah...ade class ganti waktu mlm...


ni time exam final sem 1....muke ngantok tak leh blah...


oklah...nanti sambung lg k.....ni bru first entry...huhuhuhuhuuh


1 comments:

Unknown said...

akak saya nak tanya . umm kalau pelajar yg telah melanjutkan pelajaran kat KUIM selama setahun setengah memang kena pindah ke ? maksud saya tidak dibenarkan lagi untuk stay rumsis lagi . Malah kena keluar cari rumah sewa atau mana mana aje atau msmang ada disediakan ? sebab nak bagi ruang pada pelajar senior baru . Bagi pelajar perempuan . Maaf kalau banyak tanya harap balas