Monday, September 6, 2010

aku rasa aku dh ckup byk mengalah klu bab ngn adik beradik aku..aku telan semua benda yg aku rasa saket sgt bile tgok n rasa...aku tak fhm ape lg masalah lg yg diaorg nk carik ngn aku...mama ngn papa sendri selalu turutkan semua kehendak diarg n aku tak pernah ckp ape2..

aku juz lihat n senyum dan hati aku selalu ckp "skarang semua apa yg korg hajati semua korg dapat...tp esok2 klu mama ngn papa dah tua,agk2 korg leh ke layan mama ngn papa mcm mane mama ngn papa lyn kehendak korg sekrg?"

aku tak pernah persoalkan apa2 even kdg2 hati aku saket sgt sebab apa yg aku mintak pyh nak dapat dan memg takde hrapan utk aku dpt...aku usaha sendri menda yg aku nak..korg,senang2 blh dpt..lesen,motor,camera dslr pastuh ni sebuk mintak superbike...amenda semua nie?aku nk beli handphone pon pakai duit sendri...korg nak hp men request jerk...gak2 tak dapat korg wat muke taik korg merajuk berhari2 sampai le menyusahkan hati mama...itu perangai korg...tapi korg tak pernah sedar..

korg nak judge aku tak matang..perangai mcm bdk2..korg tak layak nk judge aku...aku je yg taw sape diri aku...korg tak layak nk hukum aku bagai semua..memg aku ade low level of tolerance sebab aku dh rasa jd sumone yg tolerance tp akhirnya korg pijak kpala aku..

ape korg nak selama ni aku tunaikan..korg mintak tlg ape,semua aku tlg....ko duk blaja jauh ko ingt aku lupa ke kt ko...klu aku lupa kat ko aku takkan kirim mkanan kt ko..takde aku nak susahkan kawan aku antar makanan ngn brg2 ko..takde aku susah payah masak ko sambal ikan bilis semata-mata aku sedih + kesian kt ko sahur ngn buka mkn biskut jerk..klu aku tak prihatin kt ko,takde aku wat mcm tu pd ko..tp ko nampak ke kebaikan yg aku wat utk ko?mane ko nampak!!yg ko taw nak judge aku mcm2..

totally upsad ngn korg hrnie..sgt kecewa...sampai bile2 pun aku akn ingt nih semua...sampai bile2 pon...thanx sebab buat aku mcm nie..

0 comments: