Thursday, September 2, 2010


baru teringt ini hari Bday adik aku yg last Asnawi...kami Spetember babies...huhuhu..dah besau ko kan..dr kecik dulu aku duk men sepak2 je ko sekrg ko plak yg sepak aku kan....sengal kooo...mentang2 hrnie bday ko,suke2 je ponteng sekolah eyhh..bikin orgtua kt rumah tuh bebelkan ko..banyak main lah ko...

ok sempena bday ko ni aku nk bg ko beberapa perkara :-

1. sila jgn jadik mcm2 bdak2 lgik..skit2 mau merajuk...

2. sila dengar ckp mama ngn papa..

3. nak ape2 sile usaha sendri bukan nk merajuk bile x dapat

4. tlg jadik org yg leh tolak ansur n phm org...

5. tlg rajin kan sikit kudrat,urat tulang temulang ko tuh..bkn membute je keja ko!!!

6. dah aku tak taw nk cakap pae lgik...

ape2 pun moga2 sentiasa sihat,pelajaran ko ok n jgn nakal2 lg dh..jadik yg terbaik dikalangan yg terbaik..janji klu result kantoi ko masuk akademi fantasia ajelah ok!!!

0 comments: