Thursday, September 22, 2011

earlyyyyyy moooorrrrninnngggggggggggggggg...............

setelah sekian lama hari ni aku rasa hari yg paling awal utk aku attend class pg....
actually dh berminggu2 class Akidah ni tertangguh cuz Ust Nazli selalu sibuk + kdg2 aku mls nak pg class beliau...even pg ni aku bgun agk terlewat n tgok2 dah pkul 7.40 a.m and HP aku dh ade berbelas misscall dr Fatiha....terus terjun tiruk masuk bilik air...naseb mlm td aku dh iron baju n tdung siap...
sampai class sekor takde...hampehh ok....sampai je Fatiha, aku dh tarik dia pg cafe...perut berbunyik mintak di isi.....aku tapau meehun ngn sambal sotong...then sental makan dalam class yg ada 3-4 org yg dh dtg...duk lepak2 dlm class tgk dh 8.45 a.m....aiiiihhhhh!!!! Ust Nazli ni jgn tetibe lak ckp class cancel....xpuas hati aku trus call Ust n Ust ckp dia dh inform pd Shahrin yg dia masuk kul 9 a.m....hampehhhh sekali lg aku rasa nak je....uishhhh phm2...tarik Fatiha g serbaneka lak....beli jajan....mata ngantuk babe...mulut minx nak kunyah menda...
Kul 9 baru terpacak Ust....sesi pembelajaran dimulakan dgn Fatiha present...aduhhhhh...mata dh kuyu + layu....memg ngantok tambah plak xde slide show terpamer...lagi laaaaa...tersenguk2 aku depan Ust...hehehe aku tgok Ust pun sama gak tersenguk...hahahaha....
Selesai present, Ust. bincang2 lak pasal Kepentingan Akidah....dia dh maiiiii dah......Ust kalau dh start bercakap konpem payah nak bhenti...sempat gak aku terlelap sampaikan Fatiha duk ketuk2 _ urut2 blkang badan aku...aircond dh la sejuk tahap cipan....cinabeng mane tah semunyikkan remote aircond...aduhhhh...
kejap2 aku tgok jam....
masa dalam class, mama ada call....tanya aku dh sihat ke belum....aku inform mama smlm yg aku xsihat n maybe dia tahu yg aku kerja keras skit 1-2 minggu ni...n aku stress....sebelum letak call mama inform Mak Atok masuk hospital....aduhhhh...berterbangan kekuatan dan semangat aku...trus kpala otak berjalan fkir nak balik...risau pun ada....dh hampir 3 mgu aku xbalik kampung...sure org tua tu duk tanya2 aku...
sangkaan aku benar bile Mokcu call n ckp Mak tok duk tanya2 mane aku n Mak Atok marah kat papa kenapa aku lama tak balik....aduhhhh....kena balik gak...
now aku mengharapkan Mr.Boyfie free petang nie...lagipun semalam dia dh janji nak g dating....nama je kitaorg ni duk satu tempat yg sama tapi jumpe semgu sekali je...nampaknya tak dpt lahhh kite tgok wayang ye sayang...awak kena teman saya pg hospital...
aku berharap Mak Atok cepat sembuh n pulih dari sakit dia..risau babe....aku ni pun demam x brp nk kebah...migrain kejap2 datang....urm...

0 comments: