Saturday, March 5, 2011

Doakan kami...

hati terasa sedikit sentap dgn knyataan Mr.Az....

bukan sentap apa pun...cuma rasa terharu dengan knyataan yg dia kluarkan semalam....

alhamdulillah,aku dpt rasakan bahawa Tuhan dengar & kabulkan permintaan aku...

bersyukur sangat....

aku tak mengharapkan banyak pun..ckupla sekadar perhubungan ini dipanjangkan usianya dan Insyallah dgn izin-Nya kami dapat ke langkah seterusnya dalam fasa kehidupan...

orang cakap jgn mengharap terlalu byk kerana usia hubungan aku dan dia masih lg baru...

tp,tak salah kalau merancang terlebih dahulu dan merangka apakah tujuan hubungan ini...

aku bercadang nak bawa Mr. Az berjumpa dengan mama,papa dan adik2 waktu majlis perkahwinan anem & faiz 19/3 nie..Insyallah...

aku mohon kawan2.....doakan agar kami....moga kami akan berkekalan hingga ke pintu syurga...kalian tahukan bagaimana perjalanan hidup aku yg dulu...dan kini aku dh bertemu dgn seseorang yg dapat mbimbing aku.....

0 comments: