Saturday, August 28, 2010

Alhamdulillah....

dah hampir 6 bulan aku menjadi Nur Syahirah Aminudin yang baru...a new born....6 bulan mjalani kehidupan yg amt berbeza berbanding yg dulu...satu penghijrahan yg aku rasakan amat bermakna dalam hidup aku...

dulu boleh lah org nak mhina,mengeji dan mcm2 lg..ye lah dulu aku takde pelajaran yg sepatutnya..tapi kini aku dh bgelar STUDENT....masih lg dalam TAHUN PERTAMA SEM-2 IJAZAH SARJANA MUDA PSIKOLOGI KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA....agk terpesong sedikit course yg aku amik..kerna ingin mencuba sesuatu yang baru..tak salah kan...

STUDENT...itu gelaran yg dulu aku idam2kan n sekarang dh jadi kenyataan..bersyukur atas keinginan yg selama ini aku impikan dah jadi kenyataan..thanx to papa n mama ats persetujuan dan kerelaan serta keBELANJAAN utk aku sambg DEGREE...even umor mcm aku ni layaknya dh ade degree,tp aku tak kesah la..janji aku dh dpt sambg degree..

alhamdulillah hidup pun makin teratur dan takdelah serabut mcm dl...environment baru..kawan2 baru...jadual hidup baru dan yang penting penampilan baru..sebut pasal pernampilan,perubahan drastik yg aku lakukan dalam hidup aku sendiri..BERTUDUNG...jgn salah fhm..sebelum aku sambg blaja lg dh tersemat dlm hati utk bertudung...alhamdulillah aku tidak kekok..dan kali ini niat aku bertudung akn aku kekalkan sampai bile2...aku dh janji pd diri sendiri takkan tanggal semula tudung yg dah aku pakai...Insyallah...

0 comments: