Friday, December 5, 2008


currently bored today...erm...pg2 je dh kena g kedai...


mlm td aku tido lewat lg..pkul 5 lebey bru terlelap..


semlm si dia ade call dr ofis..seharian aku takde call n msg dia...


aku maybe tak jd pg alor str raya haji nti...


mls lah aku...


hati aku ni pun masih blum terubt lg..


nanti pergi sana lg makin parah...


biarlah jauh mcm nie..


tak perlu aku nak tgk muker dia...


jauh di sudut hati memg aku sayang kan dia...


aku rindukan dia....


tapi aku kena kuatkan hati aku...


aku perlu ingt bhw dia bukan milik aku seorg...


status yg aku pgang ni tak menjanjikan ape2 untuk aku dan dia...


sebenarnya,aku terlalu penat dengan ape yg terjadi antara aku dan dia..


penat memikirkan sampai bila harus aku dan dia mcm nie..


seperti yg pernah aku katakan dl,aku lebih rela kalau Tuhan menjemput aku pulang sekarang...


setiapkali aku travel melaka alor star,alor star melaka,aku selalu minta diturunkan kecelakaan pd aku...


biarlah aku hembuskan nafas terakhir aku demi untuk kebahagiaan dia..tak perlu dia dtg untuk cari aku lg..


family aku?aku dh byk susah kan mereka especially mak aku....aku dh tak sanggup nak tgk air muka mak aku...mungkin jalan terbaik adalah dengan aku pergi secara aman...


aku dh letih dan penat dengan ape yg aku lalui sekarang..aku dh tak sanggup..


putus asa?memg aku putus asa...aku tak taw mane lg aku nk cr semangat aku yg dulu....

0 comments: